علمی-اجتماعی
چهار شنبه 9 فروردين 1395برچسب:, :: 14:46 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
با توجه به بیانات رهبری در سال ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان تحصیلکرده اشتباه نکنیم و فرزندان ثروتمندان و روسا و مسئولان که به اندازه ی کافی ثروت و درامد دارند و پول توجیبی روزانه و ماهانه شان چند ده میلیونی است ، را استخدام نکنیم و آنها را از گردونه ی استخدامها کنار گذاشته شوند و در عوض از قشر متوسط و پایین جامعه در ادارات و سازمانها و نهادها بهره مند شویم.
چهار شنبه 9 فروردين 1395برچسب:, :: 14:42 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
بازهم انتخابات و همان اسامی و همان کاندیداها و به تبع آن همان انتخاب کننده ها و انتخاب شونده ها! کاش مقداری تغییر در خودمان و در شوراها و مجلس ایجاد می کردیم.
شنبه 29 اسفند 1398برچسب:, :: 1:59 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
شاید در مورد صله رحم شنیده باشیم ، مساله ای که حداکثر ما بی تفاوت از کنارش رد می شویم و گاهی از اوقات حتی برایمان ناخوشایند است و از این که مرتب تکرار می شود به اصطلاح حالمان گرفته هم می شود. اما یک چیزی که برایمان به اثبات رسیده است ا ین است که اسلام هرگز دروغ نمی گوید و تمام دستوراتش الهی است که انسان را به بهزیستی رهنمون می سازد. به یک زندگی بهتر و راحت تر و سالم تر.
پنج شنبه 14 اسفند 1398برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
آیا مسئولین که از مبارزان بر علیه نظام ستم شاهی بودند و با ظلم وستم شاه و درباریان مبارزه کردند و با ثروت اندوزی آنها مخالفت کردند و به خاطذ نادیده گرفتن مردم سالهامبارزه کردند و انقلاب کردند از اعتقادات و باورهایشان عدول کرده اند - به سوار شدگان بر موج انقلاب کاری ندارم - که این چنین گرسنگی بازنشستگان و کارگران را نمی بینند ؟ بهتر است رهبر برای حمایت از بازنشستگان و کارگران با تحصیلات عالی شخصا پا به میدان بگذارند و الا از دیگران که آبی گرم نمی شود.
دو شنبه 12 اسفند 1398برچسب:, :: 1:31 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
آیا با اجرای مرحله ی دوم هدفمند ی موافقید یا نه ؟ آیا آماده ی اقتصاد مقاومتی هستید در حالی که عده ای درآمدهای کلان دارند و حق ماموریتهایی آن چنانی می گیرند و حقوقهای چندین میلیونی ؟ آیا می خواهید که این طرح به رفراندوم گذاشته شود ؟ با حذف یارانه بگیرها موافقید ؟ با چه درآمدی ؟ آری - نه
دو شنبه 14 دی 1398برچسب:, :: 13:22 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
سوالی که برای ملت پیش می آید این است که این پولهایی که به عناوین مختلف دینی مردم می پردازند چگونه و کجا هزینه می شود ؟یه خاخام و یه اسقف و یه شیخ ( ...)با هم در راهی می رفتند . گفتگو از چگونگی هزینه کردن خمس( عشر) و زکات پیش آمد. خاخام گفت : چون این پول متعلق به خداست ، من یک خط می کشم و پولهایی را که از مردم می گیرم می ریزم هرکدام سمت راست خط افتاد سهم خداست که برای فقرا خرج می کنم و بقیه ی پولها را برای خودم برمی دارم و با خانواده ام خرجش می کنیم و گردش و تفریح می رویم و غذاهای خوب می خوریم و طلا و جواهرات و ملک و املاک و وسایل زندگی برای خودمان می خریم. از اسقف می پرسند خوب تو چه می کنی؟ اسقف جواب داد : ما هم یک دایره می کشیم و پولها را می ریزیم هرمقدار از پول که درون دایره ریخت متعلق به خداست و بقیه سهم من و خانواده ام. در این هنگام شیخ برآشفته می شود و شروع به داد و فریاد می کند که شما سهم خدا را به خدا نمی دهید. از شیخ می پرسند : ای شیخ شما چه می کنید ؟ شیخ جواب می دهد : چون همه ی پولهای خمس و زکات و فطره و ... متعلق به خداست من نیز پولها را به آسمان پرتاب می کنم و می گوییم: خدایا پولهایی که متعلق به توست را بردار و بقیه را که مال من است برایم بر زمین بریز.!!!
یک شنبه 6 دی 1398برچسب:, :: 20:59 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
همش می گن: آلودگی هوا ،آلودگی هوا، مسئولین فکری به حال این آب و هوای بد بکنید. . انگار مقصر این آلودگی هوا و گرد و غبار مسئولین هستند. این مسئولین بیچاره که در خانه هایی زندگی می کنند با بهترین سوختها ، خونه های بزرگشان را هم کلفت ها وو نوکرها مرتب تمیز می کنند و نمی گذارند یک ذره خاک روی وسایلشان بنشیند ] تازه اگه خاکی هم باشه به کشورهای عربی مثل قطر و امارات می فروشند. باغبونها هم که از صبح تا شب دارند توی باغ و باغچه گل و درخت می کارن و آبیاری و هرس می کنند. ماشینها شون هم که مدل بالا و بالای چند میلیارده که نه دود زاست و نه بنزین با سرب و بنزین آلوده کننده ی هوا مصرف می کنند و سوختشان سوختهای پاک خارجیه. غذا رو هم که مرتب یا در هتلهای چند ستاره یا رستورانهای درجه یک یا خونه ی این میزبان و آن میزبان صرف می کنند در نتیجه پسماند غذایی هم ندارند ، لباسهایشان را هم که از مشهورترین برندهای دنیا تهیه می کنند فقط یک بار می پوشند ، تعطیلات هم که اصلا ایران نیستند و توی اروپا و امریکاهستند و چون بچه ها و نوه و نتیجه هایشان در امریکا و اروپا زندگی می کنند برای دیدن و سرزدن و پی گیر حال و احوال آنها شدند مجبورند مرتب با هواپیماهای شخصی به جزایرقناری و هونولولو و جزایرمالدیو و بالی و ... بروند فرزندان این عزیزان نیز که در ایران تحصیل نمی کنند که بگوییم هوا را آلوده می کنند و یا مدارس و ادارات را به خاطر آنها تعطیل کنند.. در سر کار هم که سرشان به انواع و اقسام عکسها و فیلمها و مجلات و بازیها گرم است و خدارا شکر در تمام نقاط خوش آب و هوای ایران و خارج از ایران ویلا دارند، پس چرا به این بندگان محبوب خدا تهمت می زنید؟!!!انگار مسئولین مسبب ایجاد باد و برف و بارون هستند.مرتب میگن :چرا مدارس و مسابقات را تعطیل نمی کنند ؟
چهار شنبه 13 آبان 1398برچسب:, :: 18:6 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
چرا مسئولان توجهی به فقر توده ها نمی کنند ؟ چون خودشان در رفاهند و یادشان رفته است که قبلا خودشان یا اولیا و اجدادشان در فقر بوده اند ؟
لاتاری جدید در برنامه های ورزشی شبکه سه . بهتر است پلیس فتا به لاتاری نوظهوری که در برنامه های ورزشی ایجاد شده است عکس العمل مناسب نشان دهد. حسینی دلقک برادر مجری دزد و فراری چنان مانند میمون بالا و پایین می پرد و ملت را به عضویت در تیم ممحبوبشان تشویق می کند با دادن وعده های شرکت در قرعه کشی خانه و اتومبیل و پول . مردم هم برای حمایت از تیم محبوبشان وقتی یک اس ام اس می دهند آن وقت صاحبان این شماره مانند بختک و دوالپا بر موبیلهای مردم هجوم می آورند و چنان می چسبند که رهایی غیر ممکن می شود. و بابت هر پیامک از طرف مردم و یا آنها به موبایلهای افراد 200 تومن هزینه از جیب افراد به نفع این دروغگویان و شاید هم مخابرات سرازیر می شود و به این ترتیب از هر فردی به اندازه ی پول اتومبیل و خانه وادار به پرداخت هزینه بابت یک پیامک برای هواداری از تیم محبوبشان کسر می شود. و انصراف هم هیچ فایده ای ندارد و بزرگترین کلاهبرداری ها از طریق برنامه های ورزشی تلویزیون دارد انجام می گیرد. لطفا پلیس فتا و نیروهای انتظامی و پلیس و یا سایر مسئولین به این دزدی علنی رسیدگی کنندو جلوی این دزدی علنی را بگیرند.
سه شنبه 5 آبان 1398برچسب:, :: 12:26 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
کاش می شد اربابان رسانه با اتحاد با هم با جرات و جسارت بیشتری مسائل و مشکلات جامعه را به رخ سیاسیون می کشیدند.افسوس که همیشه عده ای نان به نرخ روز خور وجود دارند که مانع اتحاد و یگانگی می شوند. اگر اتحاد بود این همه دزدی و رانت و اختلاس و فساد اداری غوغا نمی کرد.
    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 740
بازدید ماه : 6057
بازدید کل : 3501511
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>