علمی-اجتماعی
رایزنی مذاکرات هسته ای آقای ظریف با خانم اشتون در سر میز شام ادامه یافت. لطفا خانمها و آقایون لیدی اند جنتلمن به سر میز شام تشریف بیاورید. آقای ظریف : خوب خانم اشتون بفرمائید سالاد بکشید ولی بدونید که ما از غنی سازی 40 درصدی کوتاه نمی آیم .خانم اشتون : دست شما درد نکنه، بی زحمت اون سس را به من بدید ولی بایستی حتما غنی سازی را به زیر 5 درصد کاهش دهید . خانم اشتون": بفرما این تیکه ی بوقلمون خیلی خوشمزه است می دانید که اگر تا همه ی سلاحهاتون و تحویل ندید غرب و مخصوصا امریکا و بالاخص باراک اصلا راضی نمیشن . ظریف با دهان پر: نه قربون شما بوقلمون برای کمرم بده بی زحمت اون کباب بره رو به من بدید، میدونید که اصلا نمی تونین این کارو انجام بدیم فردا حتما میگید رهبر رو هم کت بسته تحویل ما بدید . اشتون: بفرما اینم دیس بره اما بره فکر کنم ضررش بیشتر از بوقلمون باشه ها !!! " جو "بی زحمت حالا که پارچ آب نزدیک دستته یک لیوان آب برام بریز ولی می دونی که اروپا و امریکا چقدر لجبازند و حتما بایستی به اهدافشون برسند والا توافق بی توافق . ظریف : ای ی ی ی ی ی ی به چشم این هم یک لیوان آب تگری خدمت کتی خانم گل. اگر چیز دیگه ای خواستید خواهشا خجالت نکشید بگید ولی بدون لجبازی چاره ی کار نیست اگر اونا بخوان لجبازی کنند ما که لجبازتریم در حالی که یک گاز به تربچه زد گفت :... و این مذاکرات تا پایان غذا ادامه یافت و هنوزم ادامه دارد....
جمعه 1 فروردين 1388برچسب:, :: 17:6 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
حتما شما هم بارها مستاصل شده اید و راه چاره ای پیدا نکرده اید و در نتیجه درمانده و افسرده شده اید و متوجه شده اید که اگر گرفتار باشید هیچ مرکز و جایی برای کمک وجود ندارد . اگر نیاز به پول دارید، اگر نیاز به مشاوره دارید، اگر نیاز به امداد گری دارید و... هیچ کس به دادتان نمی رسد بنابراین قصد داریم یک نهاد و سازمان و یک صندوق برای کمک به نیازمندان و افراد بیکار و بازنشستگان و کارگران و کارمندان تشکیل دهیم . در نتیجه نیاز به همکاران و سرمایه داریم . در نتیجه اگر شما نیز جز ء کسانی هستید که هیچ ماوایی به جز خداوند ندارید به این نهاد و سازمان بپیوندید.
شنبه 12 اسفند 1387برچسب:, :: 1:23 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

 من به عنوان کاندیداتور ریاست جمهوری چنین وعده هایی به ملت میدهم حتما به من رای بدهبد:

خدمت سربازی حذف

بنزین تا دلتون بخواهد

خودرو به قیمت دولتی دولتی

مسکن مفت با 300 متر زیر بنا فی الفور

شغل مدیر کلی برای همه با حقوق ماهیانه بسیار کلان

قیمت اجناس تا یک صدم کاهش

آلودگی هوا کاملا از بین می برم

خودم با گرد و غبار به شدت مبارزه می کنم

آب تمامی دریاچه ها و رودها را به شخصه تامین می کنم

پیت نفت وکپسول گاز شما را خودم تا خونه براتون میارم.

از بچه هاتون مراقبت می کنم وقتی شما سرکار هستید

لباسهاتون را می شورم

واستون جارو می کنم

کلا خونتون رو تمیز می کنم

واستون غذا می پزم

در ضمن امریکا را جز استانهای خودمون می کنم

ارزش پول ملی را چنان بالا می برم که هر یورو و پوند و دلار چند تا صفرشون بی ارزش بشه

اگر دوست داشته باشید کره ی زمین را مانند هندوانه های مربعی در می آورم

وخیلی چیزهای دیگه

بقیه را هم شما اضافه کنید .

ولی یه چیز یادتون نره و اونم اینه که فقط به من رای بدید تا به همه ی آرزوهاتون برسید.

 

پنج شنبه 5 دی 1387برچسب:, :: 14:38 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
افرادی که - مخصوصا پدران - فاسد هستند و منحرف عامدا و عالما کودکانشان را به فساد و فحشا می کشانند. با نشان دادن انواع و اقسام فیلمها و شوها و با به کاربردن الفاظ زشت و نگاه کردن به شبکه های مستهجن ماهواره ای عمدا می خواهند که کودکان معصوم و بی گناهشان را به تباهی بکشانند. کودکانی که هر حرف و رفتارشان نشان دهنده ی محیط تربیتیشان است . چگونه باید به داد این کودکان رسید ؟ پدرانی که هرزه گو هستند و چشم چران و بچه باز را بهتر است با ساختن انواع و اقسام برنامه ها و فیلمها از خطرات کارهایشان آگاه کرد .
دو شنبه 2 دی 1387برچسب:, :: 20:11 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
در ایران رسم بدی شده است که برخی ازفروشندگان کالاهای بنجل را با قیمت گزاف به خریداران می دهند . حتما شما هم بارها میوه خریده اید و دید ه اید که همه ی میوه درشت و سالم و عالی هستند و وقتی به خانه رفته اید دیدید که هر چی میوه ی خراب و فاسد را با تردستی فراوان به جای میوه های خوشگل برای شما پیچیده اند. و به همین ترتیب اجناس دیگر اگر حوصله کنید و حالش را داشته باشید می برید و پس می دهید یا اعتراض می کنید اگر هم نه در سطل زباله ریخته اید.شیرینی سرای پارس در خیابان رودکی سر مرتضوی قزابیه ی گاز زده و خراب و آشغال را کیلویی چندین هزار تومن به ملت قالب می کند. کسی یا جایی هیچ نظارتی بر کار این فروشندگان ندارد؟ در ایران فروشندگان نمی دانند که بابت پولی که از مشتری می گیرند موظف هستند جنس سالم و با کیفیت تحویل دهند. معمولا بعد از انتخاب جنس فروشنده یواشکی کالاها را طوری بسته بندی می کند و تحویل مشتری می دهد که حتی کریس آنجل هم در تردستی به گرد پای اینها نمی رسد . واقعا این پولهایی را که به خانه می برند حلال است ؟ اصلا از نظر شرعی هیچ از نظر شرافت انسانی این کار فروشندگان این چنینی که باید به آنها دزد گفت ،درست است ؟
دو شنبه 29 مهر 1387برچسب:, :: 23:35 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
واقعا اکازیون و استثنائی یک واحد آپارتمان با 90 متر بنای مفید از یک آپارتمان سه طبقه ی دو واحدی با دو تراس بزرگ و پارکینگی به اندازه ی دو ماشین واقع در بلوار گیلان در گلسار رشت برای افرادی که می خواهند در شمال نیز مسکن داشته باشند بدون واسطه و به قیمت بسیار عالی به فروش می رسد .
شنبه 25 خرداد 1387برچسب:, :: 15:35 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

با سلام خدمت تمامی ایرانیان.

با توجه به میزان بالای دزدی و رشوه خواری و ثروت اندوزی بی حد و حصردر ایران که تقریبا در تمامی دنیا کم سابقه است قصد داریم نهاد و سازمانی تاسیس کنیم برای مبارزه با این عوامل .آیا حاضرید به عضویت نهاد چندین ده میلیونی مبارزه با مفاسد در ایران درآیید؟ چنانچه مایل هستید که در این نهاد عضو شوید لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایید . در صورت لزوم برای نوشتن اساسنامه به ما کمک کنید.می خواهیم عضو چندین ده میلیون ایرانی این نهاد باشیم . از مقامات ارشد و سران کشورو رسانه های ارتباط جمعی نیز تقاضا می کنیم به ما کمک کنند و به ما بپیوندند تا ریشه مفاسد در ایران  خشکانده شود با تشکر از تمامی ملت خوب و فهیم ایران.

در ضمن  پیشاپیش ممنون از این که بی خیال همه چیز هستید و برایتان چیزی مهم نیست و در این امر شرکت نمی کنید

 

شنبه 18 خرداد 1387برچسب:, :: 11:54 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

انتخاب شما کدام است ؟

الف- جلیلی

ب- حداد عادل

ج- رضایی

د- روحانی

ه - عارف

و - غرضی

ز - قالیباف

ح - ولایتی

ط- هیچ کدام

ی- رای نمی دهم

ک- رای سفید می دهم

ل- رای سیاه می دهم

رای من.................................. است.

 

یک شنبه 22 ارديبهشت 1387برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد، حالتی که به آن "شهود "یا "الهام"- یا هر اسم دیگری روش بگذاریم -می گویند.

 من "آیت الله بهجت " را نمی شناختم .زمانی از تلویزیون تصویر یک آخوند پیر را که دارای چشمانی نافذ مانند عقاب و بسیار جوان داشت دیدم و  مرتب به اطرافیان  می گفتم از تلویزیون  یک آخوند پیر با چشمانی جوان نافذ دیدم و هنوز هم آن چشمهای عقاب وار نافذ و جوان در آن سیمای پیر در جلوی چشمم است ولی بعد از مرگ "آیت الله بهجت" فهمیدم که آن آخوند پیر "آیت الله بهجت" است .

در روز ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری وقتی اخبار تلویزیون یکی از کاندیداها را از نزدیک نشان داد با آن که قبلا این فرد را بارها در حاشیه های زیادی دیده بودم ولی توجه چندانی به او نمی کردم تا این که در  روز ثبت نام وقتی تلویزیون تصویر او را از نزدیک نشان داد  بار اول در چهره اش یک جن دیدم و ترس و وحشت سراپای وجودم را فرا گرفت انگار که او انسان نیست و یک جن است .

شاید بپرسید مگر جنها را دیده ام ؟ نه.

ولی نمی دانم چه جوری بگویم ولی او یک چهره ی الهی نبود یک چهره ی جنی بود . باور کنید الان هم که دارم این مطالب را می نویسم تمام موهای تنم سیخ شده است.

شنبه 21 ارديبهشت 1387برچسب:, :: 14:5 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

 

 

یک حراج واقعی   یک حراج بی نظیر  رای و ارزون کردیم

 اکازیون     اکازیون

رای خود را به بالاترین قیمت به نالایق ترین افراد ولی  ثروتمند و پولدار به فروش می رسانیم.

متقاضیان تا تاریخ 20/3/ 1392 فرصت دارند تا تقاضای خود  را روی یک  طرف کاغذ آچار (منظور

A4

است)

 نوشته و در پاکت مخصوص قرار داده و مهر و موم شده به آدرس علمی اجتماعی

 shamila.LoxBlog.Com

ارسال نمایند

به تقاضاهایی که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نمی شود.

در ضمن حق انتخاب با ماست  هیچگونه اعتراضی هم پذیرفته نیست

چون قلدریم بادی بیلدینگ کاریم قویترین مرد و زن ایران و جهانیم

خلاصه ما ایییینیم دیگه    بازم حرفی دارید؟

هاهاها خوشمان آمد.

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 441
بازدید ماه : 5096
بازدید کل : 3506728
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>