علمی-اجتماعی
چهار شنبه 13 آبان 1389برچسب:, :: 17:27 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
کاش تصمیم مهم و حیاتی ای در ایران گرفته می شد. تمام افراد بالای 70 سال و دارای یک شغل و اکثرا دارای چند شغل ، از تمامی مشاغل کنار گذاشته شود تا میلیونها جوان بیکار به سر کار بروند.
چهار شنبه 13 آبان 1389برچسب:, :: 17:5 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
کاش کسی معنای شهید را از زبان عربی به فارسی سره ترجمه می کرد تا ملت ملتفت شوند که آیا هر کسی که در راه خدا کشته شود شهید است یا هر کسی پست و مقام داشت و تصادف کرد شهید است یا افراد مشهوری که در سانحه ی هواپیما کشته می شوند شهیدند یا اونایی که توی حج می میرند شهیدند و یا هرکسی که عده ای دلشان بخواهد می شوند شهید ؟
یک شنبه 26 مهر 1389برچسب:, :: 13:43 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
می دانید اگر یک طلا فروش هر گرم طلا را فقط هزار تومن گرانتر بفروشد چقدر به درامدش اضافه می شود ؟ حتما شما هم طلا و سکه خریده اید یا فروخته اید . طلا فروش با تلفن معلوم نیست با ک صحبت می کند و اگر می خواهید بخرید می گوید قیمتش بالا رفته است و از قیمت مصوب نصب شده یا نشده در مغازه گرانتر می فروشد و اگر می خواهید بفروشید می گوید ارزان شده است و ارزانتر از شما می خرد. این شکل از خرید و فروش فقط در ایران وجود دارد. در مورد خرید و فروش موبایل و و امهای بانکی و... نیز همین مساله صادق است. قانونی و کسی هم نیست که پاسخگو باشد یا توبیخ کند . فقط به مردم می گویند شکایت کنید. یعنی ملت از صبح که پا می شوند تا شب مرتب شکایت کنند. چرا قوانین در کشور ما اینقدر ضعیف است ؟
پنج شنبه 23 مهر 1389برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
حالا که محرم اومده و دادن انواع و اقسام شربتها و آشها و غذاها رونق گرفته ، لطفا لیوانهای یک بار مصرف و ظروف غذاها و آشهایتان را در توی جوی ها و خیابانها و کوچه ها نیندازید . درست است که سپوران آنها را جمع خواهند کرد ولی باور کنید هیچ چیزی بدتر از این کار نیست و این گونه اعما نشان دهنده ی فقر فرهنگی و بی شخصیتی و بی سوادی ماست . مطمئن باشید هر کسی که سعی می کند خانه اش تمیز و پاکیزه باشد و به تمیز بودنش افتخار می کند سعی می کند که کوچه و خیابانهای شهر و کشورش نیز پاکیزه باشد در نتیجه هرگز یک فرد های کلاس و متمدن و باشعور در کوچه و خیابان آشغالهایش را نمی ریزد. لطفا مغازه دارها نیز رعایت کنند و از ریختن زباله هایشان در خیابان و جویهای آب خواه خشک یا پر آب امتناع ورزند. کاش جریمه های سنگین بابت ریختن حتی یک پوست آدامس در معابر عمومی و خصوصی اعمال می شد. انشا ء الله در تاسوعا و عاشورا هیچ کوچه و خیابانی را پر از زباله نبینیم و این اخلاق پسندیده را در تمام سال رعایت کنیم.
چهار شنبه 15 مهر 1389برچسب:, :: 16:1 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
وقتی یک کارمند یا بازنشسته ای می میره فورا حقوقش را قطع می کنند به جای این که همان موقع پول کفن و دفن و بیمه عمرش و به همون حساب واریز کنن تا بستگان بتونند متوفی رو خاکش کنند و براش مجالس ترحیم بگیرند و به مردم غذا بدن و پول قبر و مخلفاتش و بدنبه جای این که از این و اون قرض نگیرن. بابا به فکر زنده ها که نیستید لااقل یک کم به فکر اموات باشید.
چهار شنبه 15 مهر 1389برچسب:, :: 12:41 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم -- جامه ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم .
چهار شنبه 8 مهر 1389برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
به خانم لادن طباطبایی که دارای فرزند اوتیستیکی است می گویم که فرزندش را به من بسپارد تا خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می کند درمانش کنم وبه صورت فردی عادی به جامعه برگردانم.البته خانواده های ثروتمند نیز می توانند از درمان من بهره ببرند.
یک شنبه 30 شهريور 1389برچسب:, :: 2:14 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
با توجه به این که ملت ایران از امریکا متنفر ند اما چه عیبی دارد که اوباما و آقای روحانی با هم دست بدهند و گفتگو کنند.؟ ایران و عراق 8 سال با هم جنگیدند و بمب بر سر هم ریختند و هزاران شهید و مجروح و بی خانمان بر جا گذاشتند حالا با هم دوست و رفیق هستیم . دیگه دست دادن و گفتگو با اوباما که دیگه بدتر نیست .حسن جون نگران نباش برو با اوباما دست بده خودم هواتو دارم.هیچ ایرادی هم نداره . فقط مواظب باش.البته اگر حسین بذاره و اعتراض نکنه !!!
پنج شنبه 26 شهريور 1389برچسب:, :: 13:50 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
مانگوییم بد و میل به ناحق نکنیم - جامه ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم.به همین سادگی
شنبه 17 مرداد 1389برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
بهتر است گهگاهی صبح زودتر بیدار شویم و بیرون از خانه برویم و طلوع خورشید را با تمام زیبایی اش ببینیم و لذت ببریم و مقداری در برابر نور خورشید قدم بزنیم تا بدنمان از فواید این ستاره ی حیات بخش زمین بهره ببرد. وقتی با خورشید قدم می زنیم و راه می رویم خورشید نیز آرام و آهسته با ما قدم می زنند و با ما گام برمی دارد اگر به جلو برویم خورشید نیز با ما جلو می آید و اگر عقب برویم او نیز عقب می آید به شرق برویم به شرق می آید به غرب برویم به غرب می آید و به هر طرف برویم و قدم برداریم ،خورشید مهربان با ما می آید و ما را تنها نمی گذارد.
    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 496
بازدید ماه : 5151
بازدید کل : 3506783
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>