علمی-اجتماعی
سه شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, :: 13:55 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
یادش به خیر اون وقتا 22 بهمن که می شد رهبری سرباز فراری های متاهل و چند سال فراری را مورد عفو رهبری قرار می دادند و امروزه تصویب کرده اند که چندین میلیون تومن پول ازشان بگیرند. اسلام با سرمایه داری و ثروت منافات دارد.
دو شنبه 7 بهمن 1389برچسب:, :: 13:35 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
به دنبال اعتراضات گفتاری و نوشتاری مردم ، مسئولین به بررسی وضعیت معیشتی مردم پرداختند و به این نتیجه رسیدند که میزان عیدی با توجه به هزینه های عید بسیار پایین است . به همین خاطر در تجدیدنظری منطقی و عالمانه و عاقلانه میزان عیدی را از به پنج میلیون تومن تغییر دادند . لطفا برای ثبت نام دریافت عیدی 5000000 تومنی به آدرس زیر مراجعه نموده و ثبت نام نمایید تا هر چه سریعتر به حساب شما واریز شود . به افرادی که بعد از مهلت تعیین شده ثبت نام کنند همان مبلغ قبلی داده می شود. لطفا دیگران را نیز مطلع کنید. WWW. ARE JONE AMMAT . IR
یک شنبه 13 دی 1389برچسب:, :: 1:17 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
در برخی از شهرهای ایران رودخانه ای از وسط شهر رد می شود که پر از زباله است . به جای این زباله ها شهرداریها می توانند این رودخانه ها را به عنوان منطقه ی تفریحی و گردشگری درآورند تا علاوه بر طراوت و سرسبزی بخشیدن به شهرها ، چهره ی زیبا و متفاوتی به این شهرها بدهند.
سه شنبه 9 دی 1389برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
از ملت فهیم ایران تقاضا می شود لطف کرده حداقل نانی را که قیمتش 30 تا 35 درصد گران شده بخرند و از نانوایی هایی که ادعا می کنند آرد را به نرخ آزاد می خرند - با توجه به این که چند سال است که نرخ آرد آزاد شده است - و نان را به قیمتهای بالا می فروشند ،نخرند زیرا با این کارمان بعد از مدتی تمامی نانواییها تبدیل به نانواییهای خصوصی و به اصطلاح آزاد خواهند شد مانند مدارس که امروز دیگر کاملا و عملا تمامی مدارس با هزینه ی فراوان از ملت مانند قارچ سبز می شوند.
یک راه ساده و آسان برای از بین بردن درد دندان و لق بودن دندان و لثه های خراب و پیوره این است که مقداری اسپند را در آب جوش بریزید و خوب هم بزنید - بهتر است در هنگام هم زدن سوره های حمد و توحید و قدر و آیه الکرسی و چند صلوات را هم بخوانید - بعد بگذارید خنک شود از صافی عبور دهید و سپس قرقره کنید ولی مواظب باشید نخورید. اگر خواستید محلول و مخلوط فوق را از صافی رد کنیدتا دانه های اسپند جدا شوند در غیر این صورت به همان شکل نیز می توانید استفاده کنید. این آب اسپند را فقط قرقره کنید بدون این که بخورید . فقط یک بار امتحان کنید تا به معجزه ی شفابخشی آن پی ببرید بهتر است شبها قبل از خواب و صبحها بعد از صبحانه و بیشتر در اوقاتی که مدتی چیزی نمی خورید این مایع را قرقره کنید تا اثرش بیشتر شود. لثه ها هم محکم می شود. مالیدن روغن زیتون به لثه های پیوره شده و خراب نیز باعث تولید لثه می شود .در ضمن لثه هایتان را نیز مسواک بزنید که علاوه بر محکم کردن دندانهای لق از خونریزی دندانهایی که در هنگام مسواک زدن خونریزی دارند نیز جلوگیری به عمل می آورد.البته دعا برایم را که چنین نسخه های مجانی برایتان می پیچم را هرگز فراموش نکنید. این درمان اختصاصی است و مربوط به خودم است .
پنج شنبه 26 آذر 1389برچسب:, :: 13:38 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
چقدر دلمان می خواست که هیجده ساله شویم تا بتوانیم رای دهیم . ولی وقتی نوبت به ما رسید آسمان تپید . ما ماندیم و اعتقاداتمان که مغایر با انتخابات و منتخبان بود. در نتیجه برای این که بر عکس اکثریت جامعه که از صبح تا شب به حکومت و روسا و سران فحش می دهند و در هنگام انتخابات از اول صبح شناسنامه به دست در صف می ایستند تا به عنوان سیاهی لشکر رایشان را در صندوق بیندازند ، به خودم و اعتقاداتم خیانت نمی کنم و نه فحش می دهم و نه رای. زیرا وقتی منتخبی که برای من کار نمی کند و حتی یک رای من تاثیری در انتخابات ندارد چرا بایستی رای بدهم. اگر تقاضای کمک از این افراد داشته باشی اصلا به روی مبارکشان نمی آورند و حتی حاضر نیستند یک پنجم پول توجیبی فرزندان ونوه و نتیجه هایشان را به عنوان کمک بلاعوض به ما بدهند ، حالا چه لزومی دارد که من رای بدهم . وقتی آنها صدای کمک و نیاز ما را نمی شنوند ، چرا ما صدای نیاز به رای آنها را بشنویم. خدا را شکر می کنم که حداقل به خودم خیانت نمی کنم.
یک شنبه 15 آذر 1389برچسب:, :: 20:59 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
می گویند : هرچه می خواهید از خدا بخواهید- البته که این امری است بدیهی و همه از خدا می خواهند - اگر خیر و برکت و پول و ثروت ندارید خواست خدا بوده که به شما نداده است. در صورتی که خداوند می فرماید : این حریصان هستند که ثروت بی حد و حصر دارند و حسابهای بانکیشان در حال ترکیدن است و به شماها می گویند : خداوند به شما ثروت نمی دهد چون رزق و روزی وجیره تان همین قدر است ، از همانها بگیرید که همانها این حرفها را به دروغ دارند به خدا نسبت می دهند تا ثروتشان کم نشود. این افراد به حدی به ثروتشان چسبیده اند که حاضرند جان بدهند اما پول به کسی نبخشند.ما حقمان را از شما می خواهیم. خداوند به ما می فرماید که شماهایی که دارید حق مارا می خورید باید حق ما را به ما بدهید. خداوند می فرماید : بایستی حقتان را از گردن کلفتان که حقتان را دارند می خورند بگیرید من حق همه را داده ام اما برخی به علت حرص و طمع فراوان مانع از رسیدن آن به دستتان می شوند.چطور حق ما بخور و نمیر اعلام شده و حق شما بخور بترک و بمیر.
یک شنبه 15 آذر 1389برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
تک رقمی شدن نرخ تورم!!!!! خخخخخخخخخخخ. نرخ تورم به 5 درصد رسید .خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. چرا ملت باشنیدن تک رقمی شدن نرخ تورم می خندند و مسخره می کنند ؟ باور کنید روسا با این درامدها و ثروتی که دارند و خرجی هم ندارند همه چیز مفت درخانه شان می رود اصلا نمی دانند تورم چیست ؟ تا بدانند کاهش یافته یا نه ؟ و یا این که تک رقمی شده یا نه؟ نرخ تورم نقطه به نقطه!!!خخخخخخخخخخخخخخ
پنج شنبه 15 آبان 1389برچسب:, :: 12:29 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
طلبه ای به نام نظرعلی طالقانی که در مدرسه ی مروی تهران در زمان ناصرالدین شاه درس می خواند بسیار فقیر بود و می گشت و در میان زباله ها باقیمانده ی غذای سایر طلبه ها را پیدا می کرد و می خورد چنین به خدا نامه نوشت که این نامه در موزه ی گلستان نگهداری می شود. متن نامه ی نظرعلی طالقانی: بسم الله الرحمن الرحیم - خدمت جناب خدا - سلام علیکم- اینجانب بنده ی شما هستم. از آنجا که در قران فرموده اید : هیچ موجود زنده ای نیست الا آن که روزی آن بر عهده ی من است و من هم جنبنده ای هستم از جنبندگان شما بر روی زمین .در جای دیگر در قرآن فرموده اید : مسلما خداخلف وعده و عهد نمی کند. بنابراین به چیزهای زیر نیاز دارم : 1- همسری زیبا و متین -2- یک خانه ی وسیع -3- یک مستخدم -4- یک کالسکه و سورچی -5- یک باغ - 6- مقداری پول جهت تجارت. لطفا بعد از هماهنگی به من اطلاع دهید.مدرسه ی مروی ،حجره ی شماره 16 ،نظرعلی طالقانی.------بعد نظر علی با خودش گفت : نامه را کجا بفرستم. گفت خوب خانه ی خدا . مسجد هم خانه ی خداست. در نتیجه نامه را در یک سوراخی در روز پنجشنبه در مدرسه ی امام ( شاه ) قایم کرد و با خودش گفت : حتما خدا پیدایش می کند.-صبح جمعه ناصرالدین شاه با اهالی دربار برای شکار بیرون می رفتند و چون بر اساس نظر سعدی: ابر و باد و مه و خورشید و فلک درکارند تا تو نانی به کف آری و به غفلت نخوری و یا به قول پروین اعتصامی :نقش هستی نقشی از ایوان ماست - آب و باد و خاک سرگردان ماست- ناگهان به اذن خدا باد تندی درگرفت و نامه به روی پای ناصرالدین شاه افتاد. با خواندن نامه شاه دستور داد تا به دربار برگردند و همه ی وزیران را حاضر نمود و پیکی را دنبال نظرعلی فرستاد.متن نامه خوانده شد و شاه گفت : نامه ای که به خدا نوشته بودند ایشان -خدا- به ما حواله فرمودپس ما باید انجامش دهیم بنابراین همین امروز خواسته های او برطرف شود . خدا همیشه با ماست کافی است همه چیز را فقط از ذات اقدسش بخواهیم که داده خواهد شد.
با سلام بدین وسیله از همه ی سیاهکلیهای محترم و خیر در تمام ایران و جهان دعوت می شود تا برای تکمیل بیمارستان شهرستان سیاهکل که سالهاست در حال ساخت است و هنوز هم که هنوز است تکمیل نشده و بودجه ی دولتی هم حتما مناسب نیست دست به کار شوند و برای تکمیل بخشهای مختلف و خرید تجهیزات ودستگاههای مورد احتیاج این بیمارستان دست به دست هم داده و کمکهای مالی و کالایی اهدا نمایند. از تمامی پزشکان و متخصصان و فوق تخصصها و دندان پزشکان و داروسازان و دکترهای آزمایشگاهی و اساتید دانشگاهها و تاجرین و متمولین که تعدادشان هم بسیار زیاد است و انجمنهای سیاهکلی های مقیم شهرهای دیگر - مخصوصا تهران و کرج و رشت - ومهندسان و... بیماران سیاهکل و روستاهای اطراف نیازمند کمک دستهای مهربان ، یاریگر و سخاوتمندشما هستند و دستان نیازمندشان را به سمت شما دراز کرده اند دستشان را کوتاه نکنید. عزیزانی که این متن را می خوانند این اطلاعیه را به سمع و نظردیگران نیز برسانند. گرچه برای آبادانی سیاهکل تنها بیمارستان نیست که نیازمند کمک باشدولی امروز بیمارستان و بیماران در اولویت اول قرار دارند. با تشکر
    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 686
بازدید هفته : 3025
بازدید ماه : 7315
بازدید کل : 3514119
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>