علمی-اجتماعی
چهار شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, :: 17:9 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
کاش پدر و مادرها فرزندانشان را دزد بار نمی آوردند تا وقتی به عنوان عروس و داماد داخل خانواده هامی شوند و پول و طلا و وسایل زندگی فامیلهای همسرانشان را وقتی به خانه هایشان برای مهمانی می روند ندزدند.آیا شما هم در فامیل از این دزدها دارید ؟
شنبه 3 مرداد 1390برچسب:, :: 14:24 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
بدین وسیله از تمامی افرادی که مایلند به افتتاح بخشهای مختلف بیمارستان سیاهکل کمک کنند ، درخواست می شود تا کمکهایشان را اهدا کنند تا این بیمارستان تکمیل شود و به مردم منطقه خدمت ارائه دهد با توجه به این که تقریبا تمامی افراد خانواده های سیاهکل ،دارای تحصیلات عالی هستند و جزءپزشکان متخصص و فوق تخصص و عمومی و دکتر و مهندس و دارای انواع و اقسام مدارک و پست ومقام هستند ، درخواست کمک می کنیم . اسامی خیرین و افرادی که به این بیمارستان کمک کرده اند . 1-دکتر مهرناز مظفری مبلغ 5000000 تومن 2- غزال حیدری تومن 500000
شنبه 3 مرداد 1390برچسب:, :: 14:13 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
از خیرین عزیز درخواست می کنیم دیگه ساخت مدارس بس است در تمام کشور از دورترین اقصای کشور تا نزدیکتزین مناطق علاوه بر انواع مدارس ،انواع و اقسام دانشگاهها نیز وجود دارد و همه در ایران، لیسانس و دکتر و مهندس و فوق لیسانس هستند ، بهتر است خیرین مدرسه ساز یا سایر خیرین به داد بیماران و بیمارستانها برسند و در شهرها بیمارستان بسازند و یا لااقل تجهیزات بیمارستانها را خریداری کنند و یا به باز سازی و تعمیر و مرمت بیمارستانها در سراسر کشور بپردازند و بیمارستانها را مجهز کنند . عده ای که فکر می کنند حتما اسمشان بایستی به عنوان خیر در سر در مراکز ذکر شود به همین علت مدارس می سازند تا نامشان حفظ شود یا خیرینی که در ازای انجام کار خیر درخواست امتیازات و پوان های دیگر می کنند به کنار، ولی خیرین واقعی می توانند ثروتشان را برای نجات جان مردم هزینه کنند . با تشکر از خیرین. اجرتان با خدا
جمعه 26 تير 1390برچسب:, :: 15:13 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
سلطان آرد قیمت نان را بالا خواهد برد؟ حدو 6 ماه پیش قیمت نان علیرغم انکار دولت در افزایش قیمت ها، 20 درصد افزایش پیدا کرد، این اقدام دولت هر چند که با انتقادات زیادی همراه شد ولی در نهایت دولت نمایندگان مجلس و مسئولان را مجاب کرد که این کار برای تامین هزینه های تولید و همچنین بالا بردن دستمزد نانوایی ها لازم بوده است "تابناک" . همین سلاطین هستند که مانع ارزان شدن می شوند. سلطان ارز نمی گذارد ارز ارزان شود و سلطان طلا و سکه نمی گذارد که ارزش پول ملی با وجود ورود 13 تن طلا به کشور ، بالا رود سلطان پسته و خشکبار نمی گذارد ، سلطان پوشاک ، سلطان قند و شکر ، سلطان نفت و گاز و بنزین و پتروشیمی ، سلطان دارو ، سلطان خودرو و سایر سلاطین در ایران مانع هستند. به امید نابودی تمامی سلاطین.
چهار شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 17:42 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
خداپدر و مادر رهبری و رئیس جمهور رو بیامرزه که توی حقوقهای میلیونی و ثروت اندوزی و اشرافی گری عده ای از مسئولین ورود کردند و انگار جلوشان گرفته شده و عده ای نیز از پست دارند کنار گذاشته می شوند. دستتان درد نکند ملت از شما متشکرند و امیدوارند تا حذف کامل و سریع تمام دزدان حامی این ضد ارزشها باشند.با تشکر از خبرنگاران و افشا کننده ها.
بهتر است سران قوا در مورد رشوه خواری و باند بازی ادارات و نهادها و سازمانها هم جلسات موثر و کارا ترتیب دهند و بعد از چند سال اعلام نکنند که خبر نداشتیم و مربوط به دولتهای قبلی بوده نه دولت ما.
دو شنبه 14 تير 1390برچسب:, :: 18:57 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
مدیران با حقوقهای نجومی تازه همسران و فرزندان و اهل و عیال آنها و فامیلهای سببی و نسبیشان همه دارای پست ومقام هستند و حقوقهای کلان گرچه در حرف همه فی سبیل الله کار می کنند و به قول قالیباف صلواتی!!! ملت انقلاب نکردند تا خودشان گرسنه بمانند و یک عده پابرهنه و مستضعف بیایند و کشور را ملک شخصی خود کنند و تمام ثروت را بچاپند . الکی نیست که می گویند اگر نفت را دو دلار هم بفروشیم ما سود کرده ایم !!! بله تمام منابع زیر زمینی و دریایی و هوایی و خاکی و ... را مفت به باد فنا دادند و همه چیز را فروختند و به حسابهای خودشان در ایران و جهان واریز کردند. هرچه سریعتر سران سه قوه باستی در برکنار کردن چنین افرادی اقدام کنند و اموال این دزدان و خائنین به ملک و ملت و نظام را به نفع درآمد کشور مصادره کنند و تا پایان عمر در هیچ پست و مقام و شغل و منصبی نبایستی به کار گمارده شوند.
پنج شنبه 10 تير 1390برچسب:, :: 8:20 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
روز قدس برای تمامی آزادی خواهان جهان برای حمایت از فلسطین از چنگال اسرائیل غاصب است. تمامی آزادگان جهان خواه مسلمان یا مسیحی و یهودی و بودایی و حتی توتم پرستان و تمامی انسانهایی که دین و مذهب های متفاوت داشته باشند مهم نیست کی باشه دبیرکل سازمان ملل باشه که دم از آزادی خواهی می زنه و یا افرادی که خودشان را آزادی خواه می دانند و در خانه و بر فامیل دیکتاتوری می کنند به جز شاه ذوستان و افرادی که در فاز جاوید شاه مانده اند جاوید شاهی ها که اصلا نمی دانند آزادی چیست و فلسطین کجاست و قدس را با چگونه می نویسند و تمام هم و غمشان رنگهای لاک و مواد آرایشی و لباسهای ناجور و پوشش نامناسب و با مایو کنار دریا بودن و ...است ، بایستی بی توجه به این که چه کسی این روز را پایه گذاری کرده خواه طرفدارش خواه مخالفش فقط به خاطر ملت فلسطین و کودکان و نوجوانان و جوانان و مردان و زنان و کشور فلسطین ، در این راهپیمایی شرکت کنند و خواستار رهایی فلسطین شوند وتا ابد مرگ بر اسرائیل را فراموش نکنند. مرگ بر اسرائیل تا ابدیت.
جمعه 4 تير 1390برچسب:, :: 21:34 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
بارها اعلام کردم که مردم آتش زیر خاکسترند ولی انگار حرفم پشیزی خریدار نداشت. نابرابری حقوقها یک عامل است و عامل دیگر اختلاس و ثروت اندوزی و تجمل گرایی مسئولان و منصب دارها و بیکاری ملت و چند شغله بودن عده ای با افراد فامیل و استخدام شدن عده ای از دختران و پسران که هنوز امضای مدارک تحصیلیشان خشک نشده و .... رهبر عزیز زودتر دست به کار شوید تا نظام و کشور به باد فنا نرفته کاری کنید. چشم مردم در انتظار عکس العمل شما ولی فقیه است. مردم مومنی که در این ایام گرم و داغ سال 17 ساعت روزه به خاطر خدا و دین و دستورات رهبران دینی می گیرند در حالی که مسئولان شکمهایشان را با بهترین غذاها پر می کنند شایسته نیست با این ملت این گونه رفتار شود .یک مسئول با مدرک یا بی مدرک روا نیست که در ماه 600 برابر یک تحصیل کرده حقوق بگیرد البته به جز درامدهای دیگر.چطور در بانکها و ادارات و حتی سازمان بازنشستگی عده ای دختر و پسر کم سن و سال مشغول به کار هستند در صورتی که سالهاست ملت به علت عدم مجوز استخدام ، استخدام شده اند ؟
چهار شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 18:50 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
ملت پولشان را در بانکها می گذارند تا هم در کشو ر سرمایه گذاری در امور تولیدی و زیر بنایی شود و هم مقداری سود ببرند. اما انگار پول ملت برای ساخت انواع و اقسام بانکهای شیک و درآمدهای کلان کارمندان بانک و حقوقها و دستمزدهای میلیاردی روسای بانکها گردد. از قدیم گفته اند : کارکردن خر و خوردن یابو بیچاره ها دروغ نگفته بودند در تمامی ادوار تاریخ مفت خورها وجود داشتند و دارند. مردمی که در بانکها پول می گذارند سرش حسابی کلاه می رود.
    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 686
بازدید هفته : 3008
بازدید ماه : 7298
بازدید کل : 3514102
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>