علمی-اجتماعی
جمعه 24 دی 1390برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
الان چنان می گویند یارانه ها بایستی حذف شود و طوری رفتار می کنند که مردمی که یارانه می گیرند کار خلاف انجام می دهند و حتی جالبه که عده ای از فقها نیز آن را حرام !!! اعلام کرده اند این دولتمردان انگار یادشان رفته است این یارانه ها بابت گران کردن سوخت و آب و برق و نان بوده است و قبلا 120000 تومن سوبسید بابت اینها توسط دولت پرداخت می شد و بعد با کاهش یک سومی به 40000 تومن تقلیل پیدا کرد و حق مسلم تمامی ملت ایران از فقیر تا ثروتمند است . این حق ملت است با توجه به ثروت عظیمی که در کشور وجود دارد و بایستی بین ملت تقسیم شود که متاسفانه به علت زیاده خواهی عده ای بیشترین سهم از فروش نفت به جای خزانه ی کشور به جیب عده ای می رود و از این قبیل درآمدهای نامشروع و حرام فراوان است . حقوق وزرا و نمایندگان مجلس و استانداران و فرمانداران و شهرداران و بخشداران و معاونانشان و مدیرکل ها وروسای دفاترشان و... لطفا دیگر اینقدر نگویید یارنه ها بایستی حذف شود. یارانه ها علاوه بر این که نبایستی حذف شود بلکه بایستی میزانش بیشتر نیز شود و به افرادی که حذف شده اند دوباره پرداخت شود و تازه بایستی به تمام ملت بدون استثنا پرداخت شود.
جمعه 24 دی 1390برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
تفاوت خانواده های با فرهنگ و بی فرهنگ و نجیب و نانجیب و... این است که هرگز هیچ خانم فهمیده و با شخصیتی از صبح تا شب توی کوچه و خیابان نمی نشینه و همسایه های دیگر و دور و برش جمع نمی کنه ، یا از اول صبح با لباسها و آرایش ناجور توی خیابونها و کوچه ها ول نمی گرده و از این مغازه به اون مغازه نمیره و بگه حسن آقا سلام حسین آقا چطوری و... باور کنید شما مهمترین الگو برای فرزندانتان هستید . بهتر است به جای این کارها توی خونه تون باشید و به تربیت صحیح فرزندانتان بپردازید . فرزندان سالم و صالح داشتن مهمتر از لذت بردن شما از خوشیهای ویرانگر و خانمانسوز است . دورهمی هایی که قمار کنید و سیگار بکشید و مواد مخدر و مشروبات الکلی مصرف کنید باور کنید هیچ خانواده ی درست و سالمی این کار را نمی کند.
جمعه 24 دی 1390برچسب:, :: 13:35 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
خانه به خانه برنامه ای برای این که ملت غیور ایران بیاموزند تا با 500000 تومن در ماه یک خانوار پنج نفری می توانند زندگی کنند و زنده بمانند و تازه دهها مهمان هم داشته باشند . ملت بیاموزند که چقدر راحت می توانند زندگی کنند و زندگی فقط خوردن و پوشیدن و مسافرت اروپایی و امریکایی و مهمانی های لوکس و گران قیمتی که مسئولین و مقامات دارند نیست بلکه ملت راه ساده زیستی را بیاموزند و بفهمند که اشکنه مفید ترین غذاست که با آن می توان صدها نفر را سیر کرد چیه آخه مسئولین و مقامات کشور که مرتب آهوی ختن و قرقاول هندوستان خاویار دریای خزر و امثال این آت و آشغالها را می خورند. تازه به ملت هم می آموزد که حداقل حقوق که 900000 تومنه بدانید که دولت چقدر داره به شماها اضافه تر از حقتان به شما حقوق و دستمزد می پردازه . دیگه اینقدر حقوق ما کمه و حقوق مسئولین نجومیه ، و ما با این حقوقهای کم نمی توانیم زندگی کنیم ، نکنید. با تشکر از دست اندرکاران این برنامه ی بسیار مفید که مرتب به فکر سلامتی و رفاه ملتند و به فکر پر کردن جیبهای گشادشان! چقدر شما انسان هستید و مردمی!
چهار شنبه 16 دی 1390برچسب:, :: 19:55 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
برتراند راسل می گوید : گاو هم که باشی ، در صورتی که در موقعیت مناسب پست و مقام وثروت قرار بگیری ، همیشه کسانی هستند که تو را بپرستند و تو هم احساس متخصص بودن و حرفه ای بودن بکنی
جمعه 11 دی 1390برچسب:, :: 14:22 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
این طور که دارد پیش می رود بعد از مدتی نمایندگان مجلس ایران وشورای شهر ها ، پر می شود از هنرپیشه ها و خواننده ها و فوتبالیستها و کشتی گیران و وزنه برداران و کلا ورزشکاران و هنرمندان و مجریان . وای به حال کشور. چه متخصصانی امور زندگی ملت را در دست خواهند گرفت. به قهقرا خواهد رفت کشور، بدون متخصصان هر فن و انتخاب افراد بر اساس اشتهارشان. دردناک و گریه دار است. بیایید در انتخاب متخصصان علمی و اقتصادی را انتخاب کنید حتی نه کسانی را که مدرک خریده اند و کم سوادند و یا پست و مقامی به خاطر مسائل مختلف به دست آورده اند. ایرانی لطفا در انتخاب خود اندیشه کن تا کسانی روی کار بیایند که به نفع پیشرفت تو و کشورت قوانین تدوین کنند و کار کنند. هر حراف لاف زن کذاب و دغل و ریاکار را به بهانه ی بذل و بخششهایش در غذا دادن و ولیمه دادن و خادمان دور و برش را انتخاب نکن
پنج شنبه 9 دی 1390برچسب:, :: 6:38 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
خوبه این همه هنرمند و فوتبالیست و افراد پست وو مقام دار از گورخوابها و کارتون خوابها حمایت می کنند مقداری سر کیسه را شل کنند و برایشان یک سر پناهی حتی به شکل یک کیوسک فراهم کنند و اشک تمساح هم نریزند.
پنج شنبه 9 دی 1390برچسب:, :: 6:35 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
چه کسانی دارند پولها و درامدهای نفتی مملکتمان را می چاپند ؟پول میلیونها بشکه نفت به جای واریز شدن به خزانه کشور دارد وارد جیب چه کسانی می شود؟این افراد چه کسانی هستند که حتی بالاترین مقامات هم جرات نمی کنند با آنها مقابله کنند؟ رهبر به پا خیز.
پنج شنبه 9 دی 1390برچسب:, :: 6:33 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
رهبر کجایی که دلار را دارند به عرش می رسانند و به تبع آن نیز قیمت اجناس را سر به فلک می کشانند.
پنج شنبه 9 دی 1390برچسب:, :: 6:28 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
ایرادی نداره که سایر رشته ها دانشجویان سهمیه ای را جذب کنند اما پذیرش دانشجو بری رشته های پزشکی و دندان پزشکی و توابع آنها و... که با جان وو زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد خائنانه است و جنایت نسبت به ملت . لطفا تمامی دانشجویان سهمیه ای با رتبه های چند هزار سریعا جذب سایر رشته ها کنید.
سه شنبه 7 دی 1390برچسب:, :: 14:18 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
قبلا سالم ترین محیط کاری و شغل مربوط به مدارس و کارکنان آن بود .حالا با سرعت سعی در بردن گوی سبقت از سایر دزدان و کلاهبرداران و اختلاس گران را دارند. نمونه اش پولهای ثبت نام در مدارس و گذاشتن انواع کلاسهای تقویتی و جبرانی حتی برای دانش آموزان کلاس اول ابتدایی ! گرفتن کرایه های ماشین میلیونی به عنوان سرویسهای مدارس و....
    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 197
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 8052
بازدید کل : 3514856
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>