علمی-اجتماعی
سه شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 23:48 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
فشاری که از هر طرف بر ملت دارد وارد می شود ، چیزی نخواهد گذشت که اثری از ملت نخواهد ماند. قبوض سرسام آور آب و برق و گاز و گرانی مواد غذایی و اجناس منزل و البسه و پوشاک و هزینه ی کشنده ی دندانپزشکی و پزشکی و بیمارستانی و دارویی و.... معلوم نیست کی باید به داد ملت برسد؟ انگار همه در فکر این هستند که آینده ی خودشان و نسلهایشان را در کشورهای دیگر به عالی ترین شکل ممکن فراهم کنند تا مانند خاندان پهلوی و سایر درباریان به بن بست نخورند.
دو شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 23:41 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
می گفتند : افرادی هستند به نام انجمن حجتیه که برای این که حضرت زودتر ظهور کنه طرفدار ایجاد فتنه و فساد و فحشا و دزدی و کلاهبرداری و رانت و ارتشا و... هستند و برای رسیدن به خواسته شان دست به هر کاری می زنند تا فساد و فحشا غوغا کند. به این که این حرفها تا چه حد درست یا نادرست باشد کاری ندارم ولی کسانی که مانع انتقال دانشجویان دختر از دانشگاههایی که بسیار دورتر از شهر شان است به شهر و زادگاهشان می شوند به احتمال زیاد از افرادی هستند که می خواهند فساد و فحشا، کشور را غرق کنند یا حتما کشور را غرق در فساد و فحشا کنند.
یک شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 17:24 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
اگر در رژیم پهلوی افراد بی سواد و فقیر و بدون پدر و مادر و خانواده های بدون زمین و ملک و املاک فقیر بودند متاسفانه در نظام جمهوری اسلامی که انقلاب برای تساوی حقوق و به نفع محرومان و مستضفان ، انجام گرفت مردم باسواد و تحصیلکرده دچار فقر شده اند و بدون این که مورد توجه مسئولان قرار بگیرند و فقط عده ای خاص در کشور هستند که زندگی بسیار مرفه ای دارند و به قول معروف شاهانه دارند زندگی می کنند در صورتی که کارمندان و بازنشستگان و کارگران صنعتی در فقرند.
یک شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 22:27 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
حاجیه خانم لطفا در کاشانه - آپارتمان - را ببندید سوز میاد. خواهش می کنم برای رفت و آمد به خاطر پایتان از آسان بر استفاده کنید. تا شما از ایوانک - بالکن- حوله ی من و بیارید من هم توی تند پز- ماکروویو- غذا را می گذارم و از کشویی - درآور - لباسها رو برمی دارم می خواهم برم آبزن- جکوزی -در ضمن چرا این نورتاب - آباژور - توی اتاق الکی روشنه؟ شبکه ی سیما- تلویزیون - را عوض کن می خواهم اخبار مربوط به خودم را بشنوم شما هم که فقط زنجیره - سریال - نگاه می کنید. باید برم یه صدا - رادیو - برای دوستم از مغازه بخرم.قبل از اون هم باید پیام نگار- ایمیل - خودم را چک کنم . باز هم که این جوهرین - استامپ- من که معلوم نیست کدوم گوری هست ؟ امشب هم که باید بریم نمایش سرا - تئاتر- یادتون نره برای نهار فردا بهامهر -ژتون -بگیرید . ای بابا باز هم کی رفته مستراح و آب شویه - سیفون - رو نکشیده ؟ مگه استوانک - سیلندر - خرابه؟
یک شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 17:28 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
تدلیس و خطر دیگری در راه است بعد از مدارس غیر انتفاعی که هیچ نفع و سودی به جز درامدهای میلیاردی نمی برند چون غیر انتفاعی هستند اصلا انتفاعی نیستند نفعی نمی برند و همین طور دانشگاه آزاد که اصلا هزینه ای برای دانشجویان ندارد ! حالا تلویزیون حیله گرانه دارد کاری می کند که به زودی شاهد تلویزیونی پولی خواهیم بود. پول بدید به سامانه هایی برید فوتبالهایی را که تلویون پخش نمی کنه نگاه کنید سریالهایی که تلویزیون نشون نمیده رو نگاه کنید و.... لعنت بر اینجور افراد پاچه خوار جیب پر کن که چنین بدعتهایی می گذارند و موقع حرف دم از آزادی و مردم و فقرا می زنند. ملت فهیم آگاه باشید و در این دامها نیفتید.
یک شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 17:13 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
پس معلومه چرا مسئولان به مردم حقوق و دستمزد مناسب و کافی نمی دهند زیرا ملت واقعا ثروتمندند میگید نه ؟ حالا به شما میگم که چرا ؟ توی مسابقه ی فوتبال ملت برای حمایت از تیم محبوبشان پیامک بزنند و ماهی چند هزار تومن ازشان کسر بشه و جدیدا هم برای خرید بازیکن توسط هر تیم هوادارن پول بدن تا تیم محبوبشان بازیکن بخره. این شد حکومت مردم بر مردم! دیدید که ملت ثروتمندند و هزینه ی یتیمان و فقرا بر عهده ی مردم است . مدارس هم که با کمک مردمی اداره میشه . دانشگاهها هم که با کمک مردم اداره میشه و.... این طوری که داره پیش میره فردا برای پرداخت حقوق و دستمزد و عیدی و پاداش هم مردم پول واریز خواهند کرد. درود بر مردم ثروتمند ایران.
افراد را بر حسب رفتار و گفتارشان می توان تشخیص داد که از قماش و خانواده ای هستند. مثلا هر وقت دیدید که در خانه ای زن شوهرش را آقا صدا می زند - احمدآقا- امیر آقا و...- یا به بچه هاشون میگن خانم و آقا ، حتما یا اولیا آنها کلفت و نوکر بوده یا گروهبان و استوار هستند. هرگز در منزل یک خان و یا یک سرهنگ زن شوهر و بچه هایش را با چنین القابی صدا نمی کند.واقعا از شاخص ترین ویژگی های یک خانواده ی گروهبان و استوار ، آقا و خانم صدا کردنشان است تا عقدهایشان را که کسی به آنها احترام نمی گذاشته به این ترتیب جبران کنند و مثلا مردم هم اینها را با همین القاب صدا بزنند.
پنج شنبه 21 بهمن 1390برچسب:, :: 1:14 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
بهتر است متخصصان فن آنالیز کنند که چرا مسئولان نظام که خودشان مبارز بودند و فقیر و سالها همراه مردم به مبارزه با نظام فاسد و ثروت اندوز پهلوی پرداختند خودشان به جمع آوری ثروت مشغول شده اند و مانع در رفاه بودن قشر تحصیلکرده ی جامعه می شوند؟!
چهار شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 16:7 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
برنج در طی یک سال صد در صد در شمال کشور گران شد و کسی از مسئولان ککشان هم نگزید. می دانید چرا ؟ چون مسئولان محترم هیچ چیزی را نمی خرند بهترین مواد غذایی از سراسر ایران و از اقصی نقاط دنیا مفت و رایگان و مجانی درب منزلشان تحویل داده می شود توسط چاپلوسان و بت تراشان!
جمعه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 1:22 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
اقشار مختلف مردم یا دارای شغلند یا بیکارند. برخی از مشاغل تحسین برانگیزنند و برخی شرم آور . برخی از مشاغل محبوبند و برخی منفور و... جالب این است که خبرنگاری با این که شغل محبوبی است و افرادی زیادی مایلند به تحصیل در این رشته بپردازند ولی معلوم نیست چرا خبرنگاران منفور هستند ؟ آیا علت این امر افشا گر بودنشان است یا موی دماغ بودن ؟ یا علل دیگری دارد که با این که این قشر واقعا زحمتکش از صبح تا شب از شب تا صبح دنبال کسب خبر و اطلاع رسانی هستند ولی کسی آنها را دوست ندارد و از نزدیک شدنشان و از مصاحبه با آنها فراری اند ؟
    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 197
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 8045
بازدید کل : 3514849
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>