علمی-اجتماعی
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 13:12 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
مسخره ترین ثبت نام انتخاباتی جهان در ایران !یعنی کشور ایران اینقدر بدبخت که هر کسی به خودش این اجازه را میدهد که به عنوان رئیس جمهور کشور ایران ثبت نام کند. گیریم تائید صلاحیتی نباشد و ملت یکی از این ثبت نام کننده ها را انتخاب کند وضعیت کشور چه خواهد شد؟ آیا وقت آن نشده است که در شرایط نامزدها در قانون اساسی تجدید نظر شود؟
سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 16:42 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
کاش مسئولان تدابیری اتخاذ می کردند تا هر کسی نتواند کاندیدا شود.
سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 16:36 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
فقط در ایرانه که هر کسی از بقال و چغال گرفته تا معتاد و هنرپیشه و خواننده و مجری و ورزشکار از پیرو جوان گرفته تا باسواد و بی سواد از دزد و کلاهبردار و زندانی گرفته تا دیوانه و مجنون از پست و مقام دار گرفته تا بیکار و بیعار و... همه در انتخابات گوناگون ایران مخصوصا ریاست جمهوری ثبت نام می کنند و به عنوان کاندیدا مطرح می شوند. چون هرگز فرد مناسبی نامزد نمیشه واسه همین هر کی شد انتخاب میشه و کشور اینقدر بلبشو و هرج و مرجه و اینقدر وضعیت کشور اسفباره. در ایران هرگز کسی سر جای خودش نیست .
چهار شنبه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 12:34 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
خدایی بعضی از نمایندگان را اصلا فراموش کرده بودیم و اصلا نمی دانستیم زنده اند. بعد از چهار سال یک سری از نمایندگان صدایشان برای پیروزی مجدد درآمده است. انصافا شما در طی این چهار سال برای مثال : سخنی از ... شنیده اید ؟ از چنین نمایندگانی کم نیستند. عده ای از نمایندگان فقط سیما هستند و عده ای صدا و عده ای صدا و سیما.
سه شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 1:51 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
برخی از قبرستانها به جای محلی برای دفن مردگان از روی چشم و هم چشمی دارد تبدیل به محلی برای فخر فروشی و تبختر می شود. روحانیون شیعه بایستی کاری انجام دهند تا جلوی این بدعت زشت گرفته شودو همه ی قبور به یک شکل عادی و معمولی درآید. برخی از گورستانها مانند گورستانهای مسیحیان شده اند.این طور که دارد پیش می رود فردا مرده ها را با لباس های فاخر و در تابوتهای مجلل دفن خواهند کرد.
یک شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 21:48 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
ببینیم در این ایام که نزدیک عید است و شروع سال نو 1395 مردم ایران در چه حال و روزی هستند. چون 7 اسفند روز انتخابات مجلس شورای اسلامی است و تعیین اعضای خبرگان رهبری ، عده ای که خودشان را کاندیدا کرده اند به همراه افراد خانواده هایشان در تدارک سور و جشن و مهمانی ودر فکر برنده شدن در انتخابات اند و پررنگ کردن کارهای پرافتخارشان و کم رنگ کردن خدمات رقبا و نگران برای عدم انتخابشان . عده ای در فکر این که کدام نامزدها شانس بیشتری برای پیروزی دارند تا از همانها حمایت کنند. تعدادی حامیان نامزدها که علاوه بر این که مرتب در سور و سات نمایندگان شرکت دارند با انواع و اقسام ترفندها به تبلیغ نامزد مورد نظرشان می پردازند و عده ای نیز با انواع برگه های تبلیغاتی پیاده و سواره در حال پخش عکس و تبلیغات نامزدهای مورد نظرشان هستند و نگران برنده شدن رقیب و بازنده شدن نامزد احتمالی خود یا بر عکس برنده شدن یاران. عده ای در فکر این که به کدام نامزد رای بدهند که اصلح است و عده ای در فکر مانع برگزاری انتخابات مناسب و یا فرستادن نمایندگان مخالف نظام به مجلس هستند و عده ای در ستادهای انتخاباتی که از مدتها مشغولند نگران چگونگی برگزاری انتخابات و به بهترین نحو برگزاری آنند. عده ای در فکر این که چقدر از انتخابات نصیبشان می شود . عده ای در تدارک رفتن به سفرهای اروپایی و امریکایی اند و نگران قیمت تورها و هتلها و گیر آوردن بلیط های هواپیما . عده ای دیگر در تدارک سفر های داخلی و رزرو هتل و قطار و هواپیما و اتوبوس. عده ای در فکر خانه تکانی برای عید و سال نو. عده ای در فکر این که شیرینی های عیدشان را خوب درست کنند و همه به یک اندازه باشند. عده ای در فکر خرید انواع و اقسام و سایل تازه برای منزل و یا تعویض وسایل قدیمی یا حتی وسایل سال قبل. عده ای نگران بیماری و سلامتی افراد خانواده شان و عده ای سوگوار عزیزان از دست رفته شان . عده ای در انتظار فرزند و عده ای در تدارک ازدواج . عده ای نگران چاقیشان و عده ای چگونه لاغر شوند و عده ای کی بینی عمل کرده شان خوب می شود وعده ای به فکر خرید البسه و سور و سات عیدند و عده ای نگرانند که کدام برند بهتر است و عده ای نیز نگرانند که با این حقوق کمی که گرفته اند و انواع و اقسام قسطها را پرداخت کرده اند چگونه از الان تا آخر فروردین را به سر ببرند و چگونه با فقر دست و پنجه نرم کنند.
یک شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 20:31 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
در ایران به خاطر انقلاب اسلامی تمامی افراد کشور یک پا تئوریسین انتخاباتی و سیاست هستند از بقال و چغال گرفته تا راننده تاکسی و کشتی گیر از قهوه خانه نشینها گرفته تا آژانسیها و سایر مغازه داران و ....اگر در سایر کشورها امور سیاسی و سیاست متعلق به سیاستمداران است و افراد عادی اصلا در سیاست نمی توانند دخالت کنند و در ایران بر عکس است. فقط ایرانیها هستند که در تمامی امور واردند و در هر حوزه از ورزش و فوتبال و بسکتبال و و الیبال و فوتسال گرفته تا رشته ی زو ، از فیلم و سینما گرفته تا پایین ترین و بالاترین مشاغل و مناصب . از من بی سواد و آمی و عوام تا شمای باسواد و خواص .همه در مورد همه چیز نظر می دهیم و ادعای علامه ی دهر بودن می کنیم. در طی روز چند نفر را می بینید که اصلا اظهار نظری در باره ی سیاست و انتخابات و ورزش و هنر نکند. به جرات می توان حتی یک نفر را نیز نمی توانید پیدا کنید.
جمعه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 16:46 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
لطفا با هر توانی که دارید منتشر کنید !!! وقتی میخواهند برای من و تو جوک بگویند ، می گویند یک روز ” غضنفر ” ! در صورتی غضنفر یعنی ” شیر ، مرد با صلابت و قوی ” … و از قضا یکی از القاب حضرت علی علیه السلام است. وقتی یک چیز از مــُــد افتاده به آن می گویند ” جــواد ” ! و جواد به معنای ” بخشنده و سخاوتمند ” است … و از قضا از القاب امام محمد تقی علیه السلام است. از اسم ” بتول ” برای مسخره کردن استفاده میکنند ! در صورتی که بتول یعنی پارسا و پاکدامن … که به صورت خیلی اتفاقی از القاب حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت مریم سلام الله علیها هم هست. در فیلم ها نام های تقی و نقی را به هزل می آورند ! و تقی یعنی با تقوا و پرهیزگار و نقی به معنای پاک و پاکیزه است … و اتفاقا از القاب امام جواد علیه السلام و امام هادی علیه السلام … وقتی میخواهند بانوان نیروی انتظامی را مسخره کنند میگویند ” فاطی کماندو ” ! چه جالب !! و یا به جای نام مبارک حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام میگویند ابرفرض ! اتفاقا وقتی میخواهند بگویند فلانی خودش رابه آن راه زده میگویند : خودش را زده به کوچه علی چپ ! خدالعنت کند دشمنان اهل بیت را با این جمله اهانت بار که میگویند : این حرف ها برای فاطی تنبان نمی شود ! حال این ما شیعیان و این ارادت ما به اهل بیت علیه السلام ! در مبارزه با این فرهنگ غلط سهیم باشیم … نگذاریم در طنزها و جوک هایشان از اسامی مقدس ائمه هدی علیه السلام استفاده کنند...
جمعه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 15:48 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
قابل توجه سران و مسئولین کشوروضعیت نمایندگان مجلس چنان است که ملت همه از ناراضی بودن مردم از نمایندگان مجلس حکایت دارد . ثروت اندوزی و پارتی بازی و به اشتغال درآوردن اقوام و تاسیس انواع و اقسام کارخانه و بانک و....این زنگ خطر است لطفا گوشها را باز کنید تا بشنوید . عده ای انگار به گوشهایشان موکت چسبانده اند . چرا کشور به چنین مرحله ای رسیده است ؟فساد از نمایندگان یک کشور بسیار زشت است. کاش با نمایندگان متخلف با شدت تمام برخورد شود.
شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 14:25 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
چه خبر ؟ برف اومده تا کمر !!! دفعه ی قبل که بی کفایتی مسئولان شهری در استان گیلان در مواجهه با بارش برف کاملا مشهود بود ولی انگار ایندفعه بهتر عمل کرده اند و تقریبا خوب عمل کرده اند. البته تقدیر ویژه از سپاه پاسداران سیاهکل باید نمود که بر عکس شهرداری و فرمانداری و... در تمام مدت بیست و چهار ساعته و بدون وقفه به کمک مردم شتافتند در حالی که مسئولان در حوزه های ماموریتشان زندگی نمی کنند و در شهرهای همجوار زندگی می کنند و در نتیجه در هنگام برف و سیل هرگز حضور ندارند.بازهم برادران سپاهی متشکریم.
    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 197
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 7943
بازدید کل : 3514747
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>